01.
Największej polskiej imprezy sportowej nie trzeba przedstawiać. Tour de Pologne to impreza nieraz nagradzana za organizację sportową. To wyścig na najwyższym światowym poziomie mający stałą pozycję w kalendarzu UCI.
Sklep internetowy Tour de Pologne daje dostęp do produktów profesjonalnej jakości dla każdego kibica kolarstwa. Produkty z limitowanych serii niedostępnych dotychczas, od teraz są na wyciągnięcie ręki, dzieli nas od nich jeden „klik”.
02.
Przy projektowaniu ważna dla nas była maksymalna ekspozycja produktów, utrzymana w kolarskim duchu profesjonalnego peletonu. Tym założeniem kierowaliśmy się projektując UX sklepu. Chcieliśmy maksymalnie oddać ducha współzawodnictwa i sprawić, aby poczuli go klienci.
03.
Mobilny dostęp do sklepu to pierwsza linia kontaktu klienta z produktem. Maksymalna prostota i elegancja robienia zakupów sprawia że klient zrobi je intuicyjnie niezależnie czy jest na nudnym firmowym spotkaniu czy czeka w kawiarni na najlepsze espresso.
04.
Integracja, płatności i automatyzacja procesu sprzedaży to rzeczy niewidoczne dla klienta. Nie widać ich, gdy dobrze działają – a my potrafimy utrzymać je w dobrej formie.
05.
Jeśli chcesz, wejdź do sklepu i kup sobie coś dla siebie lub dla kogoś kogo znasz. Mamy nadzieję że zachęcą cię do tego zdjęcia i opisy produktów, które również wyszły z naszego studia.
Client: Langteam
Website: tourdepolognestore.com
Date: 12.2020
Services: Uruchomienie i projekt sklepu internetowego
Oficjalny sklep Tour de Pologne